نرم افزار آموزش تلفظ و اصلاح لهجه زبان انگلیسی Pronunciation Power

Pronunciation Power
۳۰۰,۰۰۰ ریال
3 فروش

نرم افزار آموزش تلفظ و اصلاح لهجه زبان انگلیسی Pronunciation Power

در پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین نرم افزار Pronunciation Power را به منظور تقویت تلفظ و لهجه زبان انگلیسی شما عزیزان در نظر گرفته ایم. این نرم افزار آموزشی سعی می‌کند با روشی کاملا منحصر به فرد، آموزش تلفظ زبان انگلیسی را در دستور کار خود قرار بدهد. نرم افزار Pronunciation Power که از دو بخش تشکیل شده است به شما کمک می کند تا مشکلات مربوط به تلفظ و لهجه خود را تشخیص داده و در صدد حل و فصل کردن آنها برآیید. سطح اول این نرم‌ افزار که منحصراً جهت آموزش تلفظ و اصلاح لهجه طراحی شده است، جزء موفق‌ترین نرم افزارها در این زمینه محسوب می‌شود. در مجموعه نرم افزارهای Pronunciation Power صدها ساعت آموزش و تمرین قرار داده شده اند. با استفاده از این دو نرم افزار شما میتوانید ۵۲ صوت مورد نیاز برای روان صحبت کردن به زبان انگلیسی را فرا بگیرید. ضمنا در صورت تمایل توصیه می کنیم از نرم افزار آموزش اصطلاحات و تلفظ زبان انگلیسی Pronunciation Power Idioms نیز دیدن کنید.

Pronunciation Power

Pronunciation Power is the ultimate in NEW English language learning technology for beginner to intermediate learners. There is no other product like it!

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش تلفظ و لهجه زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نرم افزار آموزش تلفظ و اصلاح لهجه زبان انگلیسی Pronunciation Power”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید