پادکست آموزش زبان انگلیسی کاردوآنلاین کادپاد

۰ ریال
1 فروش

پادکست آموزش زبان انگلیسی کاردوآنلاین کادپاد

پادکست آموزش زبان انگلیسی کادپاد به شما کمک می کند تا بتوانید زبان انگلیسی را در قالب فایل های صوتی و pdf فرا بگیرید. این پادکست آموزشی در قالب صد قسمت منتشر شده است و پس از آن ضبط اپیسودهای جدید متوقف گردیدند. پس از قسمت صدم پادکست کادپاد به ضبط پادکست کادپاد پلاس پرداخته شد که میتوانید از پادکست آموزش زبان انگلیسی کاردوآنلاین کادپاد پلاس به منظور استفاده کردن از مطالب آن استفاده کنید.

پادکست کادپاد برای چه کسانی مناسب است؟

مطالب پادکست کادپاد مناسب زبان آموزان تمامی سطوح می باشد. در آماده کردن اپیسود های این پادکست از زبان فارسی استفاده شده است. بنابراین، زبان آموزانی که سطح ضعیف تری در زبان انگلیسی برخوردار هستند نیز می‌توانند از این مطالب استفاده کنند.

محتوای این پادکست آموزشی چیست؟

این دوره آموزشی از فایلهای صوتی و فایل های pdf تشکیل شده است. فایل های pdf به سادگی قابل چاپ کردن می باشند. فایل های صوتی را نیز میتوانید بر روی تلفن های همراه خود منتقل کرده و بارها به آنها گوش بدهید.

در این پادکست آموزشی چه چیزی فرا خواهید گرفت؟

در اپیسود های پادکست کادپاد به یادگیری گستره ی وسیعی از مطالب زبان انگلیسی از قبیل کلمات، اصطلاحات و عبارت های عامیانه، گرامر و نکات مربوط به تقویت زبان انگلیسی در حوزه های مختلف پرداخته می شود. از همین جهت تمامی علاقه مندان به زبان انگلیسی می توانند از مطالب مربوط به این پادکست استفاده کند.

تصاویر محصول

16 دیدگاه برای پادکست آموزش زبان انگلیسی کاردوآنلاین کادپاد

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پادکست آموزش زبان انگلیسی کاردوآنلاین کادپاد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید