کتاب داستان زبان انگلیسی منصور و الاغ Mansour and the Donkey

۰ ریال
0 فروش

کتاب داستان زبان انگلیسی منصور و الاغ Mansour and the Donkey

استفاده کردن از کتاب های داستان زبان انگلیسی یک روش فوق العاده برای تقویت دانش و مهارت های مختلف افراد به حساب می‌آید. اغلب کتاب داستان‌های منتشر شده در وبسایت کاردوآنلاین به صورت سطح بندی شده تنظیم گردیده اند. این موضوع باعث می‌شود تا زبان آموزان سطوح مختلف بتوانند به راحتی از محتوای آموزشی هر کدام از کتابهای داستان استفاده کنند. روبه رو شدن مکرر با ساختارهای گرامری زبان انگلیسی و همچنین تلفظ صحیح واژگان که به همراه فایلهای صوتی در اختیار شما قرار می گیرند از ویژگی‌های منحصر به فرد استفاده کردن از کتاب‌های داستان زبان انگلیسی به حساب می‌آیند. در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین نیز یک کتاب داستان دیگر با نام Mansour and the Donkey را در اختیار شما قرار می دهیم تا با استفاده از آن بتوانید مهارت های مختلف خود را تقویت کنید. این کتاب داستان از انتشارات Classic Tales می باشد. امیدواریم که کتاب داستان Mansour and the Donkey نیز مورد توجه شما علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی قرار بگیرد.

Mansour and the Donkey – Classic Tales – 2nd Edition

Children love stories. Bring the magic of good storytelling into your classroom with Classic Tales, and they’ll love their English lessons too.

این محصول بخشی از آرشیو کامل کتاب داستان های آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب داستان زبان انگلیسی منصور و الاغ Mansour and the Donkey”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید