کتاب داستان زبان انگلیسی یک روز در دسامبر One Day in December

۰ ریال
0 فروش

کتاب داستان زبان انگلیسی یک روز در دسامبر One Day in December

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین یک کتاب داستان زبان انگلیسی دیگر را با نام One Day in December در اختیار تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی قرار می‌دهیم. همانطور که احتمالا می دانید استفاده کردن از کتاب های داستان یک روش کاملا کاربردی و بسیار علمی برای تقویت دانش شما در زبان انگلیسی می باشد. روبرو شدن با ساختارهای مختلف زبان انگلیسی و همچنین تکرار کلمات کمک می‌کند تا شما به صورتی کاملا ناخودآگاه مهارت خود در زبان انگلیسی را تقویت کرده و به مرور بهبود پیدا کنید. در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین نیز یک کتاب دیگر به نام One Day in December به شما تقدیم می گردد. این کتاب نیز از انتشارات lets go readers می باشد و در سطح پنجم قرار دارد. استفاده کردن از این کتاب بی نظیر را نیز به تمامی علاقمندان به یادگیری زبان انگلیسی تقدیم می کنیم. امیدواریم که این کتاب نیز مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

One Day in December

A new series of colorful readers which uses a wide variety of story types and visual styles to build students’ interest in reading. Topics and vocabulary are directly linked to the syllabus of Let’s Go Third Edition, providing a fun reading opportunity for each unit of the course.

این محصول بخشی از آرشیو کامل کتاب داستان های آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب داستان زبان انگلیسی یک روز در دسامبر One Day in December”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید