کتاب داستان زبان انگلیسی نقاش در شهر است The Painter is in Town

۰ ریال
0 فروش

کتاب داستان زبان انگلیسی نقاش در شهر است The Painter is in Town

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین کتاب داستان The Painter is in Town را به تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی تقدیم می کنیم. این کتاب داستان روایت خانمی است که به درون یک شهر جدید می آید و حال می‌بایست با افراد مختلف این شهر روبرو بشود. شغل این خانم نقاشی است و در راستای این کتاب داستان اتفاقات جذابی برای وی رخ می‌دهد. همانطور که قبلاً نیز خدمتتان عرض کرده ایم استفاده کردن از کتاب های داستان یک روش فوق العاده برای تقویت دایره واژگان و همچنین تقویت دانش گرامر زبان انگلیسی افراد به حساب می‌آید. پست امروز به معرفی کتابی اختصاص یافته است تا زبان آموزان سطح ۵ بتوانند از آن استفاده کنند. کتاب داستان پیش رو از انتشارات Phonics World Readers می‌باشد و می‌تواند به عنوان یک مکمل آموزشی در کلاس‌های درس مورد استفاده قرار بگیرد. امیدواریم که این کتاب داستان نیز مورد توجه تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی قرار بگیرد.

The Painter is in Town Phonics World Readers Level 5

A woman who draws cars comes to the bookshop. How will Mark and Troy get to meet her? Phonics Focus: ar, ir, ur, er, ou, ow, oy,oo, au, aw, ear, eer, wa.

این محصول بخشی از آرشیو کامل کتاب داستان های آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب داستان زبان انگلیسی نقاش در شهر است The Painter is in Town”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید