کتاب داستان زبان انگلیسی رقص ایده آل The Perfect Dance

۰ ریال
0 فروش

کتاب داستان زبان انگلیسی رقص ایده آل The Perfect Dance

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین نیز کتاب داستان دیگر را با نام The Perfect Dance به تمامی علاقمندان به یادگیری زبان انگلیسی تقدیم می کنیم. همانطور که احتمالا می دانید استفاده کردن از کتاب های داستان یک روش کاملا کاربردی برای تقویت مهارتهای مختلف زبان انگلیسی شما به حساب می‌آیند. روبرو شدن با کلمات مختلف زبان انگلیسی و البته تکرار قواعد دستوری آن باعث می‌شود تا زبان آموزان بتوانند به صورتی کاملاً طبیعی با زبان انگلیسی برخورد داشته باشند و از این جهت پیشرفت چشمگیری را کسب کنند. استفاده کردن از فایل های صوتی کتاب های داستان نیز باعث می‌شوند تا زبان آموزان بتوانند تلفظ صحیح کلمات را فرا بگیرند. کتابهای داستان وبسایت کاردوآنلاین به صورت سطح بندی شده در اختیار شما قرار می گیرند و این موضوع باعث می‌شود تا زبان آموزان بتوانند در هر سطحی که هستند از این مطالب استفاده نمایند. در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین نیز یک کتاب داستان دیگر را با نام The Perfect Dance به شما تقدیم می کنیم که در سطح ششم و انتشارات Let’s Go Readers می باشد. امیدواریم که این کتاب داستان نیز مورد توجه تمامی علاقمندان قرار بگیرد.

The Perfect Dance Let’s Go Readers Level 6

A new series of colorful readers which uses a wide variety of story types and visual styles to build students’ interest in reading. Topics and vocabulary are directly linked to the syllabus of Let’s Go Third Edition, providing a fun reading opportunity for each unit of the course.

این محصول بخشی از آرشیو کامل کتاب داستان های آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب داستان زبان انگلیسی رقص ایده آل The Perfect Dance”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید