کتاب منابع دیجیتال برای یادگیری زبان انگلیسی Digital Resources for Learning

Digital Resources for Learning
۰ ریال
0 فروش

کتاب منابع دیجیتال برای یادگیری زبان انگلیسی Digital Resources for Learning

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین کتاب Digital Resources for Learning را به تمامی علاقه مندان به آموزش زبان انگلیسی تقدیم می کنیم. همانطور که احتمالا می دانید بسیاری از مدرسین می‌بایست بتوانند با رایانه کار کرده و در آموزش های خود از منابع دیجیتالی که در فضای مجازی وجود دارند استفاده کنند. متاسفانه بسیاری از افرادی که به شغل حرفه ای تدریس زبان انگلیسی مشغول هستند دانش و مهارت کافی برای کار کردن با منابع دیجیتال در کلاس‌های درس را ندارند. در کتاب Digital Resources for Learning موضوعات جذاب در رابطه با همین موضوع مورد بررسی قرار خواهد گرفت و مدرسین عزیز می توانند با استفاده از مطالب این کتاب دانش و مهارت خود برای استفاده از منابع دیجیتال در کلاس‌های درس را تقویت کنند. این کتاب به اهمیت استفاده از مطالب دیجیتال در کلاس‌های درس زبان انگلیسی پرداخته و یک پژوهش بسیار کامل را در اختیار شما قرار میدهد. امیدواریم که مدرسین زبان انگلیسی بتوانند از کتاب Digital Resources for Learning نهایت استفاده را ببرند.

Digital Resources for Learning

This book addresses the theory and practice of using digital resources for contemporary learning, and how such resources can be designed, developed, and employed in a variety of learning activities and with various devices. Drawing on insights into learning theory, educational research and the practical design of digital resources for learning that the author has gained over the past 20 years, the book provides the first classification guide to digital resources for learning and links various types of digital resources for learning to both contemporary curriculum design and learning design models.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع تدریس زبان انگلیسی برای مدرسین می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب منابع دیجیتال برای یادگیری زبان انگلیسی Digital Resources for Learning”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید