کسب بالاترین نمره در رایتینگ آزمون زبان انگلیسی آیلتس

بالاترین نمره در ماژوال رایتینگ ایلتس

در این مقاله از وبسایت کاردوآنلاین در رابطه با نکات مورد نیاز برای کسب بالاترین نمره در رایتینگ آزمون زبان انگلیسی آیلتس صحبت خواهم کرد. همانطور که همه ما می دانیم آزمون آیلتس یکی از مهمترین آزمونهای زبان انگلیسی است که زبان آموزان برای ورود به دانشگاه‌های معتبر و یا کسب فرصت‌های شغلی در خارج از کشور نیاز به شرکت در آن دارند. در آزمون آیلتس شاید به جرأت بتوانم بگویم که چالش برانگیزترین قسمت ماژول Writing خواهد بود که در این مقاله از وب سایت کاردوآنلاین قصد دارم با ارائه نکات و حقایقی در رابطه با قسمت رایتینگ از آیلتس جنرال و آیلتس آکادمیک در رابطه با تکنیک‌های کسب بالاترین نمره در این قسمت صحبت کنم. پیش از این مقاله ای در رابطه با تفاوت های آزمون ایلتس جنرال و اکادمیک منتشر کردم که توصیه می کنم حتما آن را مطالعه کنید. ممکن است بدانید که یکی از نقاط تمایز آیلتس جنرال و آیلتس آکادمیک در قسمت رایتینگ و به طور خاص Task 1 می باشد. هرچند که در Task دوم از قسمت رایتینگ نیز تفاوت‌های کوچکی بین آیلتس جنرال و آکادمیک وجود دارد اما تفاوت اصلی بین آیلتس جنرال و آیلتس آکادمیک در Task اول از قسمت رایتینگ می باشد.

تفاوتهای ماژول Writing آیلتس جنرال و آیلتس آکادمیک

زبان آموزانی که در آیلتس جنرال شرکت می کنند در Task 1 از رایتینگ نیاز به نوشتن یک نامه خواهند داشت در صورتی که آن دسته از زبان آموزانی که در آیلتس آکادمیک شرکت می کنند برای Task 1 از رایتینگ باید یک گزارش علمی را بر اساس یک نمودار تهیه کنند. این به این معنی است که برای زبان آموزانی که در آیلتس جنرال و آیلتس آکادمیک شرکت میکنند Task 1 از رایتینگ کاملاً از یکدیگر متفاوت است. این موضوع نیاز به بررسی دقیق دارد.

بررسی Task 1 از ماژول Writing در آیلتس جنرال

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردم در Task 1 اول از بخش رایتینگ در آیلتس جنرال زبان آموز باید اقدام به نوشتن یک نامه کند. در ادامه نکاتی را ارائه خواهم داد که برای کسب بالاترین نمره در این Task نیازمند دانستن آنها هستید.

نامه ای که در Task 1 از آیلتس جنرال از شما خواسته می شود می تواند یک نامه رسمی و یا غیر رسمی یا نیمه رسمی باشد. لیستی از مواردی که در صورت سوال آورده شده است حتماً باید در نامه شما پوشش داده شود. علاوه بر این به پاراگراف بندی نامه خود باید دقت زیادی کنید. سبک و یا استایل نوشتن نامه شما بر اساس اینکه نامه رسمی یا غیررسمی است تفاوت خواهد کرد. دقت کنید که Task اول از آزمون آیلتس جنرال فقط ۳۳ درصد نمره شما در بخش Writing را شامل می‌شود. باید نامه شما بیش از ۱۵۰ کلمه باشد اما توصیه من این است که نامه شما بیش از ۲۰۰ کلمه نباشد. توصیه می کنم که که حتماً فقط ۲۰ دقیقه از وقت خود را به Task اول از رایتینگ اختصاص بدهید و سعی کنید که ۴۰ دقیقه از وقت خود را به نوشتن است Task 2 بپردازید. همانطور که ممکن است بدانید در قسمت رایتینگ از آزمون آیلتس فقط یک ساعت زمان برای نوشتن هر دو Task خواهید داشت.

بررسی Task 1 از ماژول رایتینگ آیلتس آکادمیک

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم یکی از تفاوت‌های اصلی آیلتس جنرال و آیلتس آکادمیک در قسمت رایتینگ و Task 1 می باشد. در Task 1 از آیلتس آکادمیک در قسمت رایتینگ شما نیاز به نوشتن یک گزارش علمی بر اساس یک نمودار و یا جدول و یا نقشه خواهید داشت. در این Task باید دقت کنید که نیازی ندارید در رابطه با تمامی جزئیات صحبت کنید. حتی صورت سوال نیز به شما خواهد گفت که در رابطه با مهمترین قسمت ها در این نمودار صحبت کنید. توصیه می کنم که حتماً گزارش شما بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ کلمه باشد. علاوه بر این سعی کنید که بیش از ۲۰ دقیقه را برای این Task در نظر نگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *