مجموعه یادگیری کالوکیشن های کاربردی زبان انگلیسی

۰ ریال
1 فروش

مجموعه یادگیری کالوکیشن های کاربردی زبان انگلیسی English Collocations in Use

همایندها و یا کالوکیشن ها کلمات ترکیبی هستند که برای هرچه بهتر صحبت کردن به زبان انگلیسی بسیار ضروری می باشند. استفاده از ترکیبات مناسب از واژگان در نوشتار و در صحبت کردن زبان آموزان تاثیر بسزایی خواهد داشت و می‌تواند در بسیاری از آزمونهای بین المللی منجر به نمرات بهتر گردد. برای یادگیری هرچه بهتر کالوکیشن ها و یا همایندها مجموعه های بی نظیری بر روی وبسایت کاردوآنلاین منتشر گردیده است و اما در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین مجموعه کتاب‌های English Collocations in Use را به شما تقدیم می کنیم که با استفاده از آنها می توانید تعداد بیشماری از کالوکیشن ها را به راحتی فرا بگیرید. علاوه بر این، توصیه می‌کنیم که از کتاب های چاپی واژگان زبان انگلیسی English Vocabulary in Use و مجموعه آموزش واژگان کاربردی زبان انگلیسی برای مشاغل Business Vocabulary in Use نیز استفاده کنید.

English Collocations in Use

Book A good knowledge of collocations (typical word combinations) is essential for fluent and natural-sounding English. Using collocations will improve your style of written and spoken English, and knowledge of collocations is often tested in examinations such as Cambridge FCE, CAE, CPE and IELTS. Learning correct word combinations will also help you avoid common learner errors. English Collocations in Use presents and practises hundreds of collocations in typical contexts.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش واژگان زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه یادگیری کالوکیشن های کاربردی زبان انگلیسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید