مجموعه آموزش مهارت های لازم برای آزمون بی ای سی Pass Cambridge BEC Higher

Pass Cambridge BEC Higher
۱۰۰,۰۰۰ ریال
1 فروش

مجموعه آموزش مهارت های لازم برای آزمون بی ای سی Pass Cambridge BEC Higher

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین یک مجموعه آموزشی دیگر را با نام Pass Cambridge BEC Higher به شما تقدیم میکنیم تا تمامی متقاضیان شرکت در آزمون زبان انگلیسی BEC بتوانند از آن استفاده کنند. این مجموعه آموزشی شما را با تمامی نکات تخصصی مربوط به شرکت در این آزمون و بسیاری از موضوعات مربوط به استفاده از زبان انگلیسی در حوزه‌های تجاری نیز آشنا می کند. همانطور که احتمالا می دانید آزمون BEC که مخفف Business English Certificates می‌باشد، به منظور سنجش سطح توانمندی افراد در استفاده از زبان انگلیسی در حوزه‌های تجاری برگزار می‌شود. با استفاده از مجموعه Pass Cambridge BEC Higher شما می توانید ضمن یادگیری بسیاری از موضوعات تخصصی مربوط به زبان انگلیسی توانمندی خود در استفاده از زبان انگلیسی در حوزه های شغلی را نیز تقویت کنید. امیدواریم مجموعه Pass Cambridge BEC Higher مورد توجه تمامی علاقمندان به یادگیری زبان انگلیسی قرار بگیرد.

Pass Cambridge BEC Higher

This popular BEC series has been completely revised. PASS Cambridge BEC is a practical course for students who wish to gain a recognised business English qualification. Focusing on relevant international business situations, the course has been structured to provide students with a thorough preparation for the Business English Certificates (BEC).

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آمادگی آزمون زبان انگلیسی بی ای سی BEC می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش مهارت های لازم برای آزمون بی ای سی Pass Cambridge BEC Higher”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید