دوره جامع صد و دوازده مکالمه روزمره و واقعی در زبان انگلیسی

۲,۴۱۰,۰۰۰ ریال
3 فروش

دوره جامع صد و دوازده مکالمه روزمره و واقعی در زبان انگلیسی

دوره آموزشی پیش رو به آموزش صد و دوازده مکالمه پرکاربرد و واقعی در سطح مبتدی و میانی و پیشرفته می پردازد. مکالمات موجود در این دوره آموزشی توسط افراد نیتیو ضبط گردیده اند. این موضوع کمک می‌کند تا افرادی که از این دوره آموزشی استفاده می‌کنند فرصت گوش کردن به مکالمات کاملاً طبیعی و واقعی را داشته باشند.

این دوره آموزشی برای چه کسانی مناسب است؟

از آنجایی که این دوره آموزشی در سطح مبتدی و میانی و پیشرفته تنظیم شده است، زبان‌آموزان هر کدام از این سطوح می‌توانند از محتوای این دوره استفاده کنند. نکته قابل توجه دیگر این است که حتی مکالمات سطح میانی و مبتدی نیز می‌توانند برای زبان آموزان سطح پیشرفته جذاب باشند. همانطور که گفته شد نقطه قوت این دوره آموزشی در این است که مکالمات آن توسط افراد بومی زبان و یا نیتیو ضبط شده اند و به همین دلیل بسیار طبیعی و واقعی هستند.

محتوای این دوره آموزشی چیست؟

این دوره آموزشی از فایل های pdf مربوط به متن مکالمات و فایل های صوتی آنها و نهایتاً فایل های صوتی تدریس مربوط به هر مکالمه تشکیل شده است. برای هر کدام از مکالمات ضمن آموزش مفصل تمامی عبارت ها و جملات مهم، تمرین های مورد نیاز برای فعال کردن هر کدام از عبارت ها را نیز لحاظ کرده ایم.

در این دوره آموزشی چه چیزی فرا خواهید گرفت؟

در این دوره آموزشی پرکاربرد ترین عبارت های مربوط به مکالمات زبان انگلیسی را در حوزه‌های مختلف فرا خواهید گرفت. این مکالمات از کلمات و عبارت هایی تشکیل شده اند که افراد بومی زبان به طور کاملاً طبیعی و روزمره از آنها استفاده می کنند. این موضوع در مقایسه با مکالمات موجود در کتاب های درس است که اغلب به صورت غیر طبیعی و فقط صرفاً برای آموزش زبان به زبان آموزان تنظیم گردیده اند.

سخن استاد گیتی در رابطه با این دوره آموزشی از زبان خود ایشان

با سلام و عرض ادب. در این بسته ی آموزشی که در حال حاضر در حال تنظیم دروس اون هستم سعی دارم در قالب سه سطح به تدریس سی و چهار مکالمه که کلاً صد و دوازده درس خواهد شد بپردازم. از نظر محتوا بهتون اطمینان می دم که دروس با حساسیت بالایی انتخاب شده است. سطح دروس دقیقاً بر اساس نیاز زبان آموز تنظیم شده است. حتی برای کسایی که مدت هاست دارند زبان کار می کنند، مطالب دروس سطح ابتدایی می توانه مفید باشه.

نگرش تدریس توی این دروس بر اساس یادگیری و آموزش عبارت های جمله سازی و یا همون Chunk ها هست. ما توی این سلسله دروس نمی خوایم گرامر آموزش بدیم، نمی خوایم کلمه آموزش بدیم. می خوایم عبارت هایی رو یاد بگیریم که بتوانیم با استفاده از اونها هزاران جمله ی متنوع را بسازیم. تمرکز ما روی Listening و Speaking هست. نیازی به وقت زیاد برای استفاده از دروس نیست. هر کدام از دروس رو می توانید توی کمتر از ده دقیقه گوش بدید و مرور کنید. مطمئن باشید توی این مسیر می توانید خیلی خیلی زبانتون رو تقویت کنید. در ضمن در مورد استفاده ی درست از این دروس هم بگم خدمتتون. هر درس شامل سه تا فایل هست. فایل صوتی مکالمه، فایل صوتی تدریس و فایل PDF متن مکالمه. توصیه ی جدی من اینه که اول فایل صوتی درس را که با پسوند pr مشخص شده چندین بار گوش بدید و بعد برید سراغ فایل صوتی خود مکالمه که پسوند dg داره. بعد از اینکه خیلی زیاد روی این فایل ها کار کردید برید فایل PDF رو ببینید و فایل pr رو یه بار دیگه با نگاه کردن به فایل PDF گوش بدید. بعد از این سعی کنید فایل dg رو مکرراً گوش بدید، تمرین کنید و تکرار کنید. عبارت های مفیدی که داره رو یادداشت و استفاده کنید.

این محصول بخشی از آرشیو کامل محصولات آموزشی اختصاصی کاردوآنلاین می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره جامع صد و دوازده مکالمه روزمره و واقعی در زبان انگلیسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید