آرشیو کامل منابع آموزش زبان انگلیسی

آرشیو کامل منابع آموزش زبان انگلیسی و نود زبان خارجی دیگر (انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی و زبان های دیگر) را در این قسمت از سایت کاردوآنلاین به شما معرفی می کنیم.

آرشیو کامل منابع آموزش زبان انگلیسی و نود زبان خارجی دیگر

گروه آموزشی و پژوهشی کاردوآنلاین طی سال های فعالیت خود همراه با ارائه ی محصولات جذاب و جدید همراه زبان آموزان عزیز بوده است. محصولات کاردوآنلاین فقط به زبان انگلیسی محدود نمی شوند. وسعت محصولات کاردوآنلاین امروزه به نود زبان رسیده است. بسیاری از این زبان ها از جمله فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی، ایتالیایی و روسی جز زبان های نام آشنا هستند. برخی از محصولات کاردوآنلاین نیز مربوط به زبان هایی می شوند که شاید کمتر کسی تا به حال نام آنها را شنیده باشد. این دسته از محصولات اغلب برای دوستانی که در حوزه ی زبان های خارجی به تحقیق و پژوهش می پردازند مناسب است. در ادامه لیست مربوط به تمامی این منابع را برای شما قرار داده ایم. به منظور دیدن جزئیات دقیق تر هر کدام از آرشیوها کافی است که بر روی نام آنها کلیک کنید.

در ابتدا لیست مربوط به منابع آموزش و یادگیری زبان انگلیسی در حوزه های مختلفی از قبیل مهارت خواندن و درک مطلب، دایره ی واژگان و دانش گرامر، تلفظ و لهجه، زبان انگلیسی برای مشاغل خاص و غیره را مشاهده می کنید.

برای تمامی آزمون های زبان انگلیسی از جمله آزمون FCE و CAE و CPE و آزمون های از قبیل ایلتس و تافل و دیگر آزمون های از قبیل جی مت (GMAT)، جی آر ای (GRE)، توئیک (TOEIC) و غیره آرشیوهای کاملی برای تمامی دوستان عزیز تنظیم شده است.

FCE

آزمون FCE

CPE

آزمون CPE

PET

آزمون PET

KET

آزمون KET

CAE

آزمون CAE

BEC

آزمون BEC

TKT

آزمون TKT

PTE

آزمون PTE

لیست آرشیوهای منابع یادگیری نود زبان زنده دنیا

فَنلاندی

سوئدی

عربی

فیلیپینی

هائیتی

چکی

دانمارکی

هندی – اردو

امهری

کرواتی

فارسی

زولو

ژاپنی

یونانی

آلبانیایی

بلغاری

گجراتی

اکانی

چینی

اندونزیایی

آفریقایی

ایسلندی

ییدیش

اسلونیایی

کره‌ای

مجارستانی

بنگالی

لیتوانیایی

مالتی

خوسایی

تایلندی

لَهِستانی

آذری

مالایی

قزاقی

سواحلی

پرتغالی برزیلی

اوکراینی

بلغاری

مغولی

ایرلندی

تبتی

پرتغالی

رومانیایی

ارمنی

هوسه

پلینزی

نپالی