کتاب آموزش نوشتارهای دانشگاهی موفق در زبان انگلیسی Successful College Writing

۰ ریال
0 فروش

کتاب آموزش نوشتارهای دانشگاهی موفق در زبان انگلیسی Successful College Writing

همانطور که احتمالا می دانید یکی از کاربردهای امروزه زبان انگلیسی استفاده کردن از آن در حوزه‌های علمی و دانشگاهی به حساب می‌آید. به عبارت دیگر، زبان آموزانی که در دانشگاه‌ها مشغول به تحصیل می باشند اغلب نیاز دارند که گزارش های علمی تکالیف و بسیاری موضوعات دیگر را به زبان انگلیسی تولید کنند. در کتاب Successful College Writing و ویرایش چهارم که در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین به شما تقدیم می گردد همین موضوع مهم در دستور کار قرار گرفته است. با استفاده از مطالب کتاب Successful College Writing شما می توانید با روش کاملا صحیح مهارت رایتینگ خود برای حوزه‌های آکادمیک و علمی را تقویت کنید. تکنیک های نگارش زبان انگلیسی، آموزش گام به گام و روان برای نگارش و تحقیق و ساختار آموزشی روان آن کتاب Successful College Writing را به یکی از منابع بسیار مناسب در این حوزه تبدیل کرده است. ویرایش چهارم کتاب Successful College Writing برای آن دسته از زبان آموزانی مناسب است که می خواهند مهارت نگارش خود در سطح آکادمیک را تقویت کنند. امیدواریم که این کتاب نیز توسط شما در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین دانلود شده و مورد استفاده قرار بگیرد.

Successful College Writing – 4th Edition

Kathleen T. McWhorter is professor emerita of humanities and former director of the Learning Skills Center at Niagara County Community College. She has also been on the faculty of the State University College at Buffalo. She is the author of a number of books on reading and writing skills for developmental students, including The Writer’s Selections, Fifth Edition (2008), Academic Reading, Sixth Edition (2007), Efficient and Flexible Reading, Eighth Edition (2008), Active Reading Skills, Second Edition (2008), and Reading Across the Disciplines: College Reading And Beyond, Third Edition (2007), as well as a composition reader, Seeing the Pattern: Readings for Successful Writing (Bedford/St. Martin’s, 2006).

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش رایتینگ و نگارش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب آموزش نوشتارهای دانشگاهی موفق در زبان انگلیسی Successful College Writing”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید