مجموعه آموزش زبان انگلیسی تخصصی برای نظامیان Career Paths: Command and Control

۳۰۰,۰۰۰ ریال
2 فروش

مجموعه آموزش زبان انگلیسی تخصصی برای نظامیان Career Paths: Command and Control

در پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین مجموعه Career Paths Command and Control را برای تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی مخصوص نظامیان در نظر گرفته ایم. تمامی نظامیان عزیز می بایست بتوانند از زبان انگلیسی در حوزه های شغلی خود به طور تخصصی استفاده کنند. این موضوع با استفاده از مجموعه Career Paths Command and Control رقم خواهد خورد. در مجموعه آموزشی Career Paths Command and Control شما می توانید واژگان تخصصی مربوط به شغل های نظامی را دریافت کرده و از عبارتها و اصطلاحات مربوط به این حوزه مطلع شوید. در مجموعه Career Paths Command and Control تمریناتی نیز لحاظ شده اند که با استفاده از آنها می توانید مهارت های خود در این رابطه را تقویت کنید. تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان تخصصی مشاغل نظامی می توانند از مجموعه Career Paths Command and Control در این قسمت از وب سایت کاردوآنلاین استفاده کنند.

Career Paths: Command and Control

Career Paths Command & Control focuses on English language specifically related to the armed forces. It is a specialist course for people who are or wish to become military professionals.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش زبان انگلیسی در کار و تجارت می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش زبان انگلیسی تخصصی برای نظامیان Career Paths: Command and Control”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید