کتاب آموزش زبان انگلیسی شغلی و فنی روزمره Everyday Technical English

۰ ریال
0 فروش

کتاب آموزش زبان انگلیسی شغلی و فنی روزمره Everyday Technical English

در پست امروز وبسایت کاردوآنلاین کتاب دیگری را به نام Everyday Technical English به شما تقدیم می کنیم تا تمامی زبان آموزان علاقمند به یادگیری زبان انگلیسی بتوانند با استفاده از آن مهارت های مختلف خود را تقویت کنند. کتاب Everyday Technical English کمک می‌کند تا شما بتوانید زبان انگلیسی روزمره و فنی را به بهترین شکل ممکن آموزش ببینید و مکالمات کوتاه و کاربردی موجود در کتاب را در فرا بگیرید. این کتاب به همراه تمرین های متعددی ارائه می‌شود و از این جهت کمک می کند تا شما بتوانید موضوعات ارائه شده را به بهترین شکل ممکن آموزش ببینید. آموزش مکالمات روزمره در موقعیت های مختلف اجتماعی و البته تقویت مهارت اسپیکینگ و رایتینگ سه مورد از مهمترین اتفاقاتی هستند که با استفاده از کتاب Everyday Technical English برای زبان انگلیسی شما رخ خواهد داد. استفاده از این کتاب نیازی به شرکت در کلاس های درس ندارد و زبان آموزان می توانند به صورت خودخوان از آن استفاده کنند. امیدواریم کتاب Everyday Technical English نیز مورد توجه تمامی علاقمندان به یادگیری زبان انگلیسی قرار بگیرد و سهمی در روند پیشرفت شما در زبان انگلیسی داشته باشد. ضمن توصیه می‌کنیم که از کتاب یادگیری زبان انگلیسی برای موقعیت های اجتماعی مختلف Situational English و کتاب آموزش زبان انگلیسی روزمره و بقا Everyday Survival English نیز در همین رابطه دیدن بفرمایید

Everyday Technical English

The English for Work series presents and practices spoken English and practical writing for everyday communication. The functional language is introduced through a series of short texts and developed in language notes and practice exercises.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش زبان انگلیسی در کار و تجارت می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب آموزش زبان انگلیسی شغلی و فنی روزمره Everyday Technical English”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید