کتاب داستان زبان انگلیسی در مزرعه At the Farm

۰ ریال
0 فروش

کتاب داستان زبان انگلیسی در مزرعه At the Farm

استفاده کردن از کتاب های داستان زبان انگلیسی که به صورت سطح بندی شده در وبسایت کاردوآنلاین به شما تقدیم می گردند کمک می کند تا بتوانید دایره واژگان خود را به صورت طبیعی گسترش داده و درک خود از قواعد دستوری زبان انگلیسی را تقویت کنید. علاوه بر تمامی این موضوعات، استفاده کردن از فایل های صوتی منتشر شده با هر کدام از این کتاب های داستان کمک می کند تا زبان آموزان بتوانند تلفظ صحیح کلمات زبان انگلیسی را به بهترین شکل ممکن آموزش ببینند. در وبسایت کاردوآنلاین همواره تلاش بر این بوده است که کتاب داستان‌های جذابی را در اختیار شما قرار بدهیم تا به عنوان مکمل های آموزشی بتوانید از آنها استفاده کنید. پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین را نیز به کتاب At the Farm اختصاص داده ایم که از انتشارات Phonics World Readers و در سطح دوم قرار دارد. امیدواریم که این کتاب بی نظیر نیز مورد توجه شما علاقه مندان قرار بگیرد.

At the Farm Phonics World Readers Level 2

The class goes to a farm. What do they do there? Phonics Focus: short a, am, an, ad, ap: short e, et, ed: short i, ip, id.

این محصول بخشی از آرشیو کامل کتاب داستان های آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب داستان زبان انگلیسی در مزرعه At the Farm”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید