کتاب داستان زبان انگلیسی دیو و دلبر Beauty and The Beast

۰ ریال
0 فروش

کتاب داستان زبان انگلیسی دیو و دلبر Beauty and The Beast

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین کتاب داستان زبان انگلیسی دیو و دلبر که به زبان انگلیسی به Beauty and The Beast ترجمه می‌شود را در اختیار شما قرار خواهیم داد. استفاده کردن از کتاب های داستان، جذابیت های خاص خود را دارند و از این جهت زبان آموزان به طور طبیعی ترغیب به مطالعه کردن زبان انگلیسی خواهند شد. با استفاده از کتاب های داستان شما می توانید به صورت کاملاً طبیعی دانش خود در رابطه با لغات و همچنین گرامر زبان انگلیسی را تقویت کرده و از این جهت به صورت کاملا ناخودآگاه زبان انگلیسی را فرا بگیرید. فایل های صوتی کتاب های داستانی نیز کمک می کند تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن تلفظ کلمات زبان انگلیسی را دریافت کنید. در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین کتاب Beauty and The Beast و یا همان دیو و دلبر را در سطح پنجم و انتشارات Classic Tales دریافت خواهید کرد. امیدواریم که این کتاب داستان زبان انگلیسی جذاب نیز مورد توجه تمامی علاقه مندان به زبان انگلیسی قرار بگیرد.

Beauty and The Beast Classic Tales Level 5 – 2nd Edition

Classic Tales – bringing the magic of traditional storytelling to language learning. The stories are carefully graded at Levels 1-5 to provide easy and enjoyable reading. Beautiful illustrations on every page work closely with the text to help understanding. Each Classic Tale also includes activities related to the story, and a picture dictionary or glossary.

این محصول بخشی از آرشیو کامل کتاب داستان های آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب داستان زبان انگلیسی دیو و دلبر Beauty and The Beast”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید