کتاب داستان زبان انگلیسی جادوی اعداد Number Magic

۰ ریال
0 فروش

کتاب داستان زبان انگلیسی جادوی اعداد Number Magic

پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین را به معرفی یک کتاب داستان دیگر به نام Number Magic اختصاص داده ایم. استفاده کردن از کتاب های داستان به عنوان یک مکمل آموزشی کمک می کند تا شما بتوانید دایره واژگان خود در زبان انگلیسی را به بهترین شکل ممکن تقویت کرده و دانش زبان انگلیسی خود در رابطه با گرامر را نیز بهبود ببخشید. کتاب های داستان سطح بندی شده کمک می‌کنند تا زبان آموزان در هر سطحی که هستند بتوانند از محتوای آموزشی کتاب ها بهره مند شوند. علاوه بر این موضوع، فایل های صوتی کتاب های داستان کمک می‌کنند تا زبان آموزان بتوانند تلفظ صحیح کلمات زبان انگلیسی را آموزش ببینند. پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین به یک کتاب داستان زبان انگلیسی دیگر با نام Number Magic اختصاص یافته است که از انتشارات Dolphin Readers و در سطح اول می باشد. این کتاب داستان نیز می‌تواند ساعاتی لذت بخش را برای زبان آموزان سطوح ابتدایی ایجاد کرده و با آنها کمک کند تا مهارت خود در زبان انگلیسی را تقویت نمایند.

Number Magic

Find out what happens when the old woman makes a gingerbread man and he jumps out of the oven… Children love stories. Bring the magic of good storytelling into your classroom with Classic Tales, and they’ll love their English lessons too.

این محصول بخشی از آرشیو کامل کتاب داستان های آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب داستان زبان انگلیسی جادوی اعداد Number Magic”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید