کلاس آنلاین زبان انگلیسی با اسکایپ

 

گروه آموزشی و پژوهشی کاردوآنلاین اقدام به برگزاری کلاس آنلاین زبان انگلیسی با نرم افزار اسکایپ کرده است. آن دسته از زبان آموزانی که در شهرهای دیگری به جز شیراز (دفتر مرکزی کاردوآنلاین) حضور دارند و قصد شرکت در کلاس های ما را دارند، می توانند از کلاس های آنلاین آموزش زبان انگلیسی استفاده نمایند. در این بخش از سایت کاردوآنلاین جزئیات مربوط به این کلاس ها را خدمت شما عرض می کنیم.

 

اسکایپ نرم‌افزار کاربردی است که به کاربر اجازه می‌دهد به وسیله صدا روی پروتکل اینترنت تماس تلفنی برقرار کنند. تماس تلفنی و ویدیویی بین کاربران اسکایپ کاملاً رایگان است و برای تماس با تلفن ثابت و تلفن موبایل نیاز به خرید اعتبار می‌باشد. همچنین این برنامه امکانات مختلف دیگری مانند پیام‌رسان فوری، انتقال فایل، ویدیو کنفرانس و پست صوتی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 

گروه آموزشی پژوهشی کاردوآنلاین با داشتن بیش از هشت سال سابقه ی موفق در حوزه ی کاری و فعالیت خود، امروزه به یک قطب در امر آموزش، انتشار و آماده سازی منابع زبان های خارجی تبدیل شده است. مدیریت گروه آموزشی کاردوآنلاین بر عهده ی استاد مرتضی گیتی می باشد.

 

دوره های آمادگی آزمون ایلتس گروه آموزشی پژوهشی کاردوآنلاین زیر نظر استاد محترم مرتضی گیتی برگزار می شود. سطح کیفی کلاس ها بسیار بالا، روش ها و مطالب نیز بسیار متفاوت نسبت به هر دوره ی دیگری می باشد. تعداد جلسات بر اساس نیاز زبان آموز تنظیم می شود.

 

دوره های آمادگی آزمون تافل iBT و PBT زیر نظر استاد محترم مرتضی گیتی برگزار می شود. سطح کیفی کلاس ها بسیار بالا، روش ها و مطالب نیز بسیار متفاوت نسبت به هر دوره ی دیگری می باشد. تعداد جلسات بر اساس نیاز زبان آموز تنظیم می شود.

 

گفتنی است که در تمامی کلاس ها از مطالب فروشگاه کاردوآنلاین استفاده می شود. علاوه بر این، محصولات آموزش زبان کاردوآنلاین با تخفیف در اختیار زبان آموزان عزیز جهت یادگیری بیشتر قرار می یگرد.

گروه آموزشی پژوهشی کاردوآنلاین، اقدام به برگزاری کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی زبان های دیگر بصورت آنلاین کرده است. در ادامه به معرفی این دوره ها می پردازیم. گفتنی است از آنجا که ما بیشترین و بهترین منابع را در دسترس داریم، در کلاس های خود از بهترین منابع آموزش زبان های خارجی استفاده می کنیم.