مجموعه آمادگی آزمون زبان انگلیسی کمبریج سی پی ای New Proficiency Gold

۱۰۰,۰۰۰ ریال
0 فروش

مجموعه آمادگی آزمون زبان انگلیسی کمبریج سی پی ای New Proficiency Gold

پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین را به معرفی مجموعه New Proficiency Gold اختصاص داده ایم تا با استفاده از آن بتوانید مهارت های ضروری مربوط به آزمون زبان انگلیسی CPE و یا Cambridge Proficiency را فرا بگیرید. این مجموعه آموزشی به شما کمک می کند تا با استفاده از تمرین‌های متنوع و متعدد نه تنها نکات و ترفندهای مربوط به شرکت کردن در آزمون و کسب موفقیت در هر کدام از قسمت ها را به دست بیاورید، بلکه با مرور کردن می‌توانید دانش خود در این رابطه را تثبیت کنید. در رابطه با آزمون زبان انگلیسی CPE مجموعه های آموزشی بی نظیر دیگری تا به حال بر روی وبسایت کاردوآنلاین قرار داده شده‌اند که برای مثال می توانید از مجموعه آمادگی آزمون زبان انگلیسی کمبریج Cambridge Objective CPE و مجموعه آمادگی آزمون زبان انگلیسی کمبریج سی پی ای Objective CPE ویرایش دوم دیدن بفرمایید. امیدواریم که مجموعه New Proficiency Gold نیز که در این قسمت به شما تقدیم می گردد، مورد توجه تمامی عزیزان قرار بگیرد.

New Proficiency Gold

New Proficiency Gold corresponds to the most recent specifications of the Proficiency exam, provides enjoyable and thorough preparation. Special Exam Focus sections for each paper and new text-based activities for Paper 1, part 1, and Paper 3, parts 1 and 2; regular opportunities for reviewing and testing, with additional photocopiable tests in the Teacher’s Book.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آمادگی آزمون زبان انگلیسی سی پی ای CPE می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آمادگی آزمون زبان انگلیسی کمبریج سی پی ای New Proficiency Gold”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید