دوستان عزیز، در حال حاضر در اتصال به درگاه پرداخت دچار مشکل هستیم. لطفاً، به منظور ثبت سفارش، پرداخت و دریافت محصول مورد نظر با استفاده از دکمه واتس اپ قرار گرفته در قسمت پایین سمت چپ وبسایت با ما ارتباط بگیرید. با تشکر.

نحوه پرداخت هزینه شرکت در آزمون دولینگو (Duolingo)

آیا مالیات به هزینه آزمون انگلیسی Duolingo اضافه می شود؟

هزینه آزمون انگلیسی Duolingo به دلار آمریکا به اضافه مالیات است.

آیا می توانم کوپن تست انگلیسی Duolingo را از یک فروشنده شخص ثالث خریداری کنم؟

خیر. کوپن های فروخته شده توسط اشخاص ثالث به صورت آنلاین رسمی نیستند و برای آزمون انگلیسی Duolingo کار نمی کنند. ما نمی توانیم برای کوپن های خریداری شده از طریق اشخاص ثالث بازپرداخت صادر کنیم.

آیا شخص دیگری می تواند آزمون انگلیسی Duolingo من را برای من خریداری کند؟

شخص دیگری می تواند آزمون انگلیسی Duolingo شما را برای شما خریداری کند. برای انجام این کار، آنها باید با استفاده از نام کاربری و رمز عبور شما به حساب Duolingo English Test شما وارد شوند. لطفاً مطمئن شوید که آنها به حساب صحیح وارد شده اند تا از هرگونه سردرگمی جلوگیری شود. اگر آنها حساب را برای شما ایجاد کردند، لطفاً مطمئن شوید که اطلاعات ورود صحیح را به شما می دهند تا بتوانید به حساب خود و اعتبار آزمون خریداری شده دسترسی داشته باشید.

اگر شخص دیگری هزینه آزمون شما را پرداخت کند یا شما از طریق یک شرکت یا خدمات شخص ثالث پرداخت کنید، مسئولیت تمام مسائل مربوط به پرداخت و دسترسی به حساب خود را بر عهده خودتان است.

ما فقط می‌توانیم پرداخت‌ها را به روش پرداخت اصلی بازپرداخت کنیم. اگر شخص دیگری هزینه آزمون شما را پرداخت کرده است یا از یک شرکت یا خدمات شخص ثالث برای پرداخت استفاده کرده اید، باید برای دریافت بازپرداخت خود با آن شخص هماهنگ کنید.

چگونه می توانم هزینه آزمون انگلیسی Duolingo را پرداخت کنم؟

می‌توانید آزمون را از طریق حساب Duolingo English Test خود خریداری کنید. برای خرید آزمون، آپشن خرید را بزنید. ما تمام کارت های اعتباری را می پذیریم و Alipay را در چین نیز می پذیریم. پس از خرید آزمون، 21 روز فرصت دارید تا آن را تکمیل کنید.

چگونه یک کد کوپن را اعمال کنم؟

برای اعمال کد کوپن، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. وارد صفحه اصلی شوید و روی دکمه BUY NOW کلیک کنید.
  2. وارد صفحه اصلی شوید و روی دکمه BUY NOW کلیک کنید.

  1. در صفحه زیر APPLY COUPON را فشار دهید.
  2. در صفحه زیر APPLY COUPON را فشار دهید.

  1. کد کوپن خود را دقیق وارد کنید و APPLY را فشار دهید.
  2. کد کوپن خود را دقیق وارد کنید و APPLY را فشار دهید.

اگر کد کوپن فعال باشد، پیامی مبنی بر اعمال آن دریافت خواهید کرد. اگر کوپن قبلاً در حساب شما اعمال شده است، نیازی به اعمال آن برای بار دوم نخواهید داشت.

بعد از پرداخت هزینه چقدر وقت دارم در آزمون انگلیسی Duolingo شرکت کنم؟

شما 21 روز فرصت دارید تا در آزمون شرکت کنید.

با خرید آزمون انگلیسی Duolingo چند فرصت دارم؟

اعتبار آزمون

وقتی یک آزمون انگلیسی Duolingo را خریداری می کنید، یک اعتبار دریافت می کنید. اگر یک بسته آزمونی خریداری کنید، دو اعتبار دریافت می کنید. اعتبار به شما امکان می دهد در آزمون انگلیسی Duolingo شرکت کنید.

ممکن است به ازای هر اعتبار یک نتیجه تایید شده دریافت کنید. لطفاً توجه داشته باشید که خرید آزمون تضمین کننده یک نتیجه تایید شده نیست.

شما سه تلاش برای استفاده از اعتبار برای تکمیل و آپلود آزمون دارید. هر بار که آزمون را شروع می کنید، به عنوان یک تلاش محسوب می شود.

مثال: یک شرکت کننده یک آزمون را خریداری می کند و یک اعتبار دریافت می کند. آزمون شونده دو بار آزمون را شروع می کند، اما هر دو بار اتصال به اینترنت او قطع می شود و آزمون به پایان می رسد. این به عنوان دو تلاش اول محسوب می شود. آزمون‌دهنده یک بار دیگر برای تکمیل و آپلود آزمون در آن اعتبار فرصت دارد.

خطای فنی

اگر با یک خطای فنی مواجه شدید که مانع از آپلود یا تایید آزمون شما شد، در صورتی که هنوز تلاش‌هایی برای اعتبار باقی مانده باشد، می‌توانید بدون هزینه اضافی در آزمون شرکت کنید.

مشکل در شناسه

اگر در شناسه ای که ارسال کرده اید مشکلی وجود دارد، برای دریافت نتیجه باید یک شناسه معتبر را مجدد ارسال کنید. دیگر نیازی به شرکت در آزمون کامل نخواهید داشت.

دور زدن قوانین

اگر نتیجه شما به دلیل دور زدن قانون آزمون نامعتبر شد و ایمیلی مبنی بر مسدود شدن حسابتان دریافت نکرده اید، اگر هنوز تلاش هایی برای اعتبار باقی مانده است، می توانید بدون هزینه اضافی در آزمون شرکت کنید.

اگر دو آزمون با سرپیچی از قوانین در یک اعتبار داشته باشید، اعتبار منقضی می شود، حتی اگر فقط از دو بار امتحان استفاده کرده باشید. در این مورد می توانید به نتیجه خود اعتراض کنید.

حساب مسدود شده

اگر حساب شما به دلیل دور زدن قوانین آزمون مسدود شود، اعتبار منقضی می‌شود و مهم نیست که چند بار تلاش کرده‌اید، دیگر نمی‌توانید در آزمون شرکت کنید. در این مورد می توانید به نتیجه خود اعتراض کنید.

به‌روزرسانی‌های مطابق با پردازشگر پرداخت

مطابق با محدودیت های اعمال شده توسط چندین کشور، از جمله ایالات متحده، بریتانیا، و اتحادیه اروپا، پردازشگر پرداخت برای آزمون انگلیسی Duolingo (2Checkout) تراکنش های شرکت کنندگان در آزمون واقع در جمهوری خلق دونتسک (DNR) و جمهوری خلق لوهانسک و مناطق اوکراین را به حالت تعلیق در می آورد. این بدان معناست که شرکت کنندگان آزمون از این مناطق نمی توانند آزمون انگلیسی Duolingo را از 1 مارس 2022 خریداری کنند.

علاوه بر این، ویزا، مسترکارت و امریکن اکسپرس تجارت در روسیه را به حالت تعلیق درآورده اند. این کارت های صادر شده در روسیه را نمی توان برای خرید در داخل یا خارج از روسیه استفاده کرد. شرکت کنندگان آزمون در روسیه ممکن است سعی کنند از روش های پرداخت متفاوتی استفاده کنند، اما متأسفانه، ما نمی توانیم تضمین کنیم که در حال حاضر با پردازشگر پرداخت ما کار می کنند.

در صورت وجود هر گونه تغییر، این مقاله را به روز خواهیم کرد.

آزمون من مشکل داشت. چگونه درخواست بازپرداخت کنم؟

اگر مشکلی در آزمون یا نتایج آزمون شما وجود داشت، لطفاً با پشتیبانی سایت دولینگو ارتباط بگیرید. لطفاً توجه داشته باشید که در صورت نقض یا رعایت نکردن هر یک از قوانین آزمون، ممکن است واجد شرایط بازپرداخت نشوید.

بسته آزمایشی چیست؟ بسته های آزمایشی چگونه کار می کنند؟

یک بسته آزمایشی به شما این امکان را می دهد که دو آزمون انگلیسی Duolingo را به طور همزمان با قیمت تخفیف خورده خریداری کنید. اگر قصد دارید در بیش از یک آزمون شرکت کنید، این یک راه عالی برای صرفه جویی در هزینه است.

با کلیک بر روی “Buy Now” و انتخاب گزینه “2 tests” می‌توانید یک بسته آزمایشی خریداری کنید. هزینه دو تست با تخفیف از شما دریافت می شود. هنگامی که خرید خود را تکمیل کردید، تعداد تست هایی که برای شرکت در دسترس دارید در صفحه اصلی Duolingo English Test شما نمایش داده می شود.

پس از خرید بسته نرم افزاری، 21 روز فرصت دارید تا اولین آزمون خود را انجام دهید. هنگامی که نتیجه آزمایش اول خود را دریافت کردید، 21 روز دیگر فرصت دارید تا آزمون دوم خود را انجام دهید.

خریدهای بسته آزمایشی واجد شرایط بازپرداخت نیست. لطفاً توجه داشته باشید که سیاست های آزمون ما حتی زمانی که بسته آزمایشی خریداری شده باشد اعمال می‌شود. بسته‌ آزمایشی یک ویژگی جدید است و ممکن است همیشه برای همه شرکت‌کنندگان در دسترس نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *